هیلانفسهیلانفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
هانا عشقهانا عشق، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دو فرشته ی من

تولدیکسالگی هیلا زنبوره

1393/7/18 10:55
نویسنده : مامان ریحانه
296 بازدید
اشتراک گذاری

                                             
22.gif22.gif22.gif22.gif

عزیزم از یکسالگیت دوهفته گذشته بود که برات جشن گرفتیمجشن.شما هفت شهریور 1393 یکساله شدیتشویق.واسه این تولد خیلی زمان گذاشتم چون نمیذاشتی کاراتو انجام بدم من هم صبر میکردم وقتی میخوابیدی کاردستیهاتو درست میکردمعصبانی اما بعدش که تموم شد خیلی خودم لذت بردم مخصوصا وقتی همه میومدن و تعریف میکردن خلاصه همه چی عالی شد دخمل قشنگمبوس

                                  050.gif050.gif050.gif

                                     

                           073.gif073.gif073.gif

کلاهتو خودم برات درست کردم عزیزدلم البته نمیذاشتی راحت روی سرت بمونهکچل

                               9.gif9.gif9.gif

این عکس دوتایتونو خیلی دوس دارم .چقدر واسه هانا هم گشتم تا لباس زردو مشکی پیدا میکنم اما لباس شما هم قشنگ شد هانا جونمحبتtotalgifs.com aniversario gif gif 82.gif

 

                                           totalgifs.com aniversario gif gif 59.gif

 

                                              totalgifs.com aniversario gif gif 34.gif

                                   

                                                 totalgifs.com aniversario gif gif 40.gif

 

 

                    totalgifs.com aniversario gif gif 29.gif                       

 

                                                   totalgifs.com aniversario gif gif 07.gif

اینم بگم بابا جونم تو نصب کردن کاردستیها و باد کردن بادکنکها و خریدن و .... خیلی برات زحمت کشید خجالت خاله ملیحه و خاله هانیه هم تو درست کردن شام خیلی کمکم کردن که دستشون درد نکنه واقعامحبت

از کادوهات دیگه عکس نگرفتم عزیزم چون اکثرا پول دادن

من و بابات واست یه النگو طلا خریدیمراضیبابایی جلیل واست ونیکاد خرید چشمک هانا جونم واست یه استخر بادی خریدجشن من و بابا هم واسه هانا یه شلمان چراغ خواب خریدیم چون تو نگه داری از شما بمن کمک میکنه دستش درد نکنهتشویقtotalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

اینم عکستون با باباجونtotalgifs.com aniversario gif gif 35.gif

شمادخملا و بابا جون

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)