هیلانفسهیلانفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
هانا عشقهانا عشق، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

دو فرشته ی من

ایستادن هیلا

1393/5/22 2:27
نویسنده : مامان ریحانه
199 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزا خیلی بیحوصله ام غمگین دلم خیلی گرفته غمگینحوصله ی هیچ کسو هیچ چیزوندارم

ولی بازم دلمو به تو و هانا خوش میکنم من با شماها خوشمآرامامروز که 21 مرداد 1393 الانم ساعت 2:22 شبه شما از دوهفته پیش شروع کردی به استادن.یعنی وارد 11 ماهگی که شدی

چند ثانیه ای وای میستی اما تلپ میخوری زمینخنده ای جانم خیلی بانمک هم وای میستی خودت کلی ذوق میکنی.چشمک چند روز پیش که رفتی جلوی مبل دستتو گرفتی به پایش بلندشدی بعد دستتاتو ول میکردی میخوردی زمین باز بلند میشی از نو خودتم کلی میخندیدی که الهی قربونت بشمبغل

                                                                           

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهناز
29 مرداد 93 1:20