هیلانفسهیلانفس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
هانا عشقهانا عشق، تا این لحظه: 18 سال و 13 روز سن داره

دو فرشته ی من

روز بدنیا اومدن هیلا

1393/5/12 0:58
نویسنده : مامان ریحانه
134 بازدید
اشتراک گذاری

هیلای من ,عشق من ,نفس مامان نمیدونی چه حسی بود وقتی تورو اوردن تواتاق برای اولین بارنشونت دادن.

تمام دردام یادم رفت.می دونم اون لحظه برای هرمادری باهیچ چیزعوض نمیشه.یادمه خاله فریده بغلت کرد وگفت بیاروی ماهشوببین وای چه لحظه ای بود من فقط قربون صدقت میشدم و گریه میکردم.عشق من تو روز 7/6/1392 بدنیااومدی                                                                                                          

                 Happy smiley                                                                                                      

hنازی اینجا باباداره نازت میکنه

پسندها (1)

نظرات (0)